صفحه اصلی
 انعقاد تفاهم نامه همکاری میان موسسه بکوجا و پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی
  • 3500 بازدید

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان مردم نهاد بسیج کارآفرینی و جهاد اقتصادی (بکوجا) از انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بکوجا و پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی خبر داد.

براساس این گزارش در جلسه امضای این تفاهم نامه در ساعت 9:00 صبح روز یکشنبه 1401/06/06 و با حضور مهندس سید علی لطفی‌زاده موسس بکوجا و علی رحیمی رابط بکوجا با دانشگاه شهید بهشتی در دفتر دکتر محمد روشن رییس پژوهشکده خانواده برگزار شد، دکتر محمدعلی مظاهری تهرانی رییس دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی این دانشگاه، دکتر زهرا عبد خدایی، دکتر پریسا سادات سیدموسوی و دکتر ماهرو غدیری از اعضای هیئت علمی پژوهشکده خانواده نیز حضور داشتند.

 

     

 

 

 

 

             

این تفاهم نامه براساس توافقات انجام شده در دیدار روز دوشنبه 1401/05/03 میان مهندس لطفی‌زاده، دکتر روشن و دکتر مظاهری و به موجب پیش نویس تفاهم نامه ارسالی از سوی بکوجا در مورخه 1401/05/04 امضا شد.

در ابتدای این جلسه دکتر روشن رییس پژوهشکده خانواده دانشگاه شهید بهشتی با اشاره به سابقه دیدار خود با لطفی‌زاده، امضای این تفاهم نامه را در اندازه ریاست دانشگاه و معاون پژوهشی وی دانست و علت پیش قدم شدن پژوهشکده خانواده برای امضای آن را برخورداری از فرصت خدمت به مردم عنوان کرد.

 

قدردانی از سرعت عمل و نگاه عملیاتی دکتر روشن

 

در ادامه این جلسه مهندس لطفی‌زاده توضیحات مختصری از اهداف و برنامه های بکوجا ارائه نمود و از سرعت عمل دکتر روشن در پیگیری موضوع و امضای این تفاهم نامه به عنوان مظهری از حرکت های جهادی تقدیر کرد و حضور وی در دانشگاه شهید بهشتی را نقطه قوت مهمی برای این دانشگاه دانست.

 

درخواست توسعه همکاری ها با انعقاد تفاهم نامه های جدید

 

سپس خانم دکتر زهرا عبدخدایی پیشنهاد نمود تا حوزه همکاری ها با بکوجا محدود به این تفاهم نامه نماند و در سایر موضوعات نیز همکاری صورت پذیرد که مقرر شد تا این موضوعات در قالب تفاهم نامه های دیگری در دستور کار قرار گیرد.


 

تولید پرسشنامه های تخصصی استعدادسنجی مهمترین هدف تفاهم نامه

 

موضوع این تفاهم نامه عبارت است از همکاری طرفین برای استعدادیابی و کمک به شکوفایی استعداد عموم مردم کشور با اولویت دانشجویان و تولید پرسشنامه های تخصصی استعدادسنجی با استفاده از ظرفیت های علمی اساتید دانشکده‌های مختلف در دانشگاه شهید بهشتی و دیگر دانشگاه های کشور برای موضوعاتی که در پیوست این تفاهم نامه ذکر شده و یا با توافق طرفین به این تفاهم نامه الحاق خواهد شد.

در پیوست این تفاهم نامه عناوین 180 پرسشنامه تخصصی مورد نیاز برای هدفمند کردن استعدادسنجی از سوی بکوجا به عنوان نمونه پرسشنامه های موردنیاز ارائه گردیده است.

منبع:bekooja.com

افزودن نظرات